Recent Comments

No comments to show.

اگر آپ ایم ایس دھونی کو بنگلادیش کا کپتان بنا دیں تو بنگلادیش ورلڈ چیمپئن نہیں بن جائے گی۔۔ سلمان بٹ بھی بابر اعظم کے حق میں بول پڑے

مسلسل 8 شکستوں کے بعد، یہ پاکستان سپر لیگ میں کراچی کنگز کا اب تک کا بدترین سیزن ہے۔ بابر اعظم کی قیادت میں ٹیم پہلے ہی ٹورنامنٹ سے باہر ہو چکی ہے۔ ان کی حالیہ سب سے زیادہ شکست ملتان سلطانز کے خلاف ہوئی۔

اس نقصان کو ایک ویڈیو کے ساتھ مزید داغ دیا گیا جس میں بابر اور ٹیم کے مینٹور وسیم اکرم کو باؤنڈری کے قریب گرما گرم بحث کرتے ہوئے دکھایا گیا تھا۔

کراچی کے خوفناک ٹورنامنٹ کے بعد بابر اعظم کو بہت سے لوگوں نے تنقید کا نشانہ بنایا لیکن پاکستان کے سابق کپتان سلمان بٹ بابر کے دفاع میں بول پڑے۔

سلمان بٹ نے کہا اب اگر آپ ایم ایس دھونی یا رکی پونٹنگ کو بنگلہ دیش کا کپتان بنا دیں تو وہ ورلڈ چیمپئن نہیں بن جائیں گے۔ اگر آپ کو کچھ تبدیلی لانی ہے تو آپ کو صبر کرنے کی ضرورت ہے،”

“فرنچائز کرکٹ میں، اگر آپ کے اسکواڈ میں صحیح توازن نہیں ہے، تو آپ زیادہ کچھ نہیں کر سکتے۔ اور بابر کو یہ کھلاڑی ٹورنامنٹ شروع ہونے سے ایک ہفتہ قبل ہی ملے ہیں۔ آپ کے پاس ماہرین نہیں ہیں، لہذا اس سے کوئی فرق نہیں پڑتا ہے کہ آپ کتنی ہی پلاننگ کر لیں۔”

بٹ نے مزید کہا کہ آل راؤنڈرز کی وجہ سے بھی ٹیم غیر متوازن آ رہی ہے۔

میں نے جو دیکھا ہے اس سے، ایک یا دو کو چھوڑ کر تقریباً ہر اہم کھلاڑی کراچی کی ٹیم میں آل راؤنڈر ہے۔ محمد نبی، عماد وسیم، لیوس گریگوری، عمید آصف، کرس جارڈن.. آپ کے پاس کوئی مناسب فاسٹ بولر نہیں ہے، آپ کے پاس کوئی اچھا لیگ سپنر یا ماہر بلے باز نہیں ہے۔ اگر آپ کے پاس 11 رکنی ٹیم میں 7-8 آل راؤنڈر ہیں تو آپ زیادہ کچھ نہیں کر سکتے۔ یہ ماہرین کا کھیل ہے، آل راؤنڈرز کا نہیں۔

“آپ کو ایسے کھلاڑیوں کی ضرورت ہے جو کھیل کو کنٹرول کرنے کا طریقہ جانتے ہوں، ٹیم کو مشکل حالات سے کیسے نکالنا ہے۔ یہ تمام کھلاڑی نمبر 6 یا سات کے ماہر ہیں۔ یہاں، وہ نمبر 4، 5، 6، 7 پر آ رہے ہیں۔ کوئی ماہر نہیں ہے۔

50% LikesVS
50% Dislikes