Recent Comments

No comments to show.

میں نے رضوان سے بہت کچھ سیکھا ہے وہ میرے بڑے بھائی جیسا ہے! میں اپنی کپتانی میں بہتری لانے کے لئے بھی رضوان کو فالو کرتا ہوں، شاہین آفریدی

لاہور قلندرز کے کپتان شاہین شاہ آفریدی نے محمد رضوان کی تعریف کرتے ہوئے کہا ہے کہ انہوں نے ان سے کپتانی میں بہتری لانے کے لیے بہت کچھ سیکھا ہے۔

میں نے محمد رضوان سے بہت کچھ سیکھا ہے اور وہ میرے لیے ایک رول ماڈل اور بڑے بھائی کی طرح ہیں۔ میں اپنی کپتانی کو بہتر بنانے کے لیے بھی ان کی پیروی کر رہا ہوں۔

یہاں یہ بات قابل ذکر ہے کہ شاہین اپنی ڈومیسٹک ٹیم خیبرپختونخوا کے لیے رضوان کی قیادت میں کھیلتے ہیں۔ شاہین کو پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے ساتویں ایڈیشن سے قبل لاہور قلندرز کا کپتان نامزد کیا گیا تھا اور انہوں نے اپنی کپتانی سے سب کو متاثر کیا۔

میں اس آدمی کے لئے میری انتہائی عزت اور تعریف کرتا ہوں۔ اس کے ساتھ میدان بانٹنا ہمیشہ خوشی کی بات ہے، چاہے وہ ٹیم کے ساتھی ہو یا اپوزیشن کے طور پر انہوں نے سب کے لئے ایک ہدف سیٹ کیا ہے۔”

جب ان سے ٹیم کی قیادت کرنے کے تجربے کے بارے میں پوچھا گیا تو آفریدی نے کہا کہ میں اپنے کپتانی کے دور سے لطف اندوز ہو رہا ہوں اور مجھ پر کوئی دباؤ نہیں ہے کیونکہ مجھے ٹیم انتظامیہ اور کھلاڑیوں کی مکمل حمایت حاصل ہے جس سے میرا کام آسان ہو رہا ہے۔

قلندرز اس وقت سات میچوں میں پانچ جیت کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہیں۔

50% LikesVS
50% Dislikes