Recent Comments

No comments to show.

پی ایس ایل نے شاہنواز دھانی کے عروج کی دل کو چھو لینے والی کہانی جاری کردی، ویڈیو دیکھیں

ملتان سلطانز کے ایکسپریس فاسٹ بولر شاہنواز دھانی پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے پچھلے ایڈیشن میں غیر معمولی کارکردگی کے بعد نمایاں ہو گئے۔ دہانی نے اپنے ڈیبیو سیزن میں پی ایس ایل 6 میں سب سے زیادہ وکٹیں حاصل کیں جس کا صلہ انہیں سال کے آخر میں اپنا بین الاقوامی ڈیبیو کرنے کی صورت میں ملا۔

دہانی نے ٹورنامنٹ میں کھیلے گئے 11 میچوں میں 17.00 کی اوسط اور 8.42 کی اکانومی ریٹ سے 20 وکٹیں حاصل کیں۔ دہانی کی شاندار پرفارمنس نے ملتان سلطانز کو پی ایس ایل کا پہلا ٹائٹل اپنے نام کرنے میں اہم کردار ادا کیا ۔ لاڑکانہ سے تعلق رکھنے والا 22 سالہ نوجوان حالیہ دنوں میں پاکستان کرکٹ کی بڑی کامیابیوں میں سے ایک ہے۔ نوجوان فاسٹ باؤلر کا تعلق سندھ کے ایک چھوٹے سے گاؤں سے ہے اور اس کی بین الاقوامی کرکٹ کے سب سے اوپر تک پہنچنے کی کہانی نے کرکٹ برادری کو متاثر کیا ہے۔

دہانی اب پاکستان کے نامور کرکٹرز میں سے ایک بن چکے ہیں اور ان کے سٹارڈم نے انہیں پی ایس ایل برانڈ کے چہروں میں سے ایک بنا دیا ہے۔ پی ایس ایل کے آفیشل اکاؤنٹ نے حال ہی میں دہانی کے ایک خواہشمند کرکٹر سے ملک کے لیے سٹار پرفارمر بننے کے سفر کی ایک دل کو چھو لینے والی دوبارہ بنائی گئی ویڈیو جاری کی ہے۔

یہ ویڈیو پی ایس ایل کے 7ویں ایڈیشن کے لیے پروموشنل سرگرمیوں کے ایک حصے کے طور پر جاری کی گئی۔

یہ پوسٹ ٹوئٹر پر وائرل ہو گئی ہے جہاں اس اب تک 12,000 سے زیادہ لائکس اور 2,000 ریٹویٹ حاصل کیے ہیں۔ فیس بک پر 55,000 سے زیادہ لائکس، انسٹاگرام پر 54,000 سے زیادہ کمنٹس اور یوٹیوب پر 113,000 سے زیادہ ویوز حاصل کیے ہیں۔ شاہنواز دھانی پی ایس ایل 2022ء کے افتتاحی میچ میں ایکشن میں نظر آئیں گے کیونکہ دفاعی چیمپئن ملتان سلطانز کا مقابلہ 27 جنوری کو کراچی کنگز سے ہوگا۔

50% LikesVS
50% Dislikes